Search this blog


Home About Contact
Jun 22, 2008

Happy Birthday!  


Today is my RL boyfriend's birthday and we went to a garden party, with bonfires and all. I'm sure I don't need to describe how brilliant it was, and to celebrate it I'm making this entry a different one. The avie you see in the pic is ME! or a very similar avie... as you can see Im NOT 2 meters tall and barbie-slim. I have short black hair, wear basic black clothes, boots and even the tattoo is similar to the one what i have! and the colourful accessories too, I love them. The trainners are very very similar to the ones I got him, so you can see, this is a very personal post, a special one, for someone special^^
Happy Birthday!

Hoje é o aniversário do meu namorado na RL, e nós fomos a uma festa no jardim da casa de uma amiga, com direito a fogueiras e tudo. Claro que não preciso dizer o quanto foi maravilhoso, e pra celebrar estou fazendo um post diferente. O avatar que vocês estão vendo na foto sou EU! Ou pelo menos muito parecida... como vocês podem ver eu não tenho 2 metros de altura nem sou magra como a barbie. Tenho cabelo curto, uso roupas pretas basicas, botas e aé a tatuagem é parecida com a minha! e os acessórios coloridos... adoro. Os tenis são praticamente identicos aos que eu dei pra o meu namorado, então como vocês notaram esse é um post bem pessoal, especial, pra uma pessoal mais especial ainda^^
Feliz Aniversário!

Saia e Tenis/ Skirt and Trainners: Milky 9, $0L (the place is a freebie labirith, get lost shopping and have fun/o lugar é uma labirinto de freebies, se perca comprando e divirta-se)
Camiseta/T-Shirt: LaynieWear Tee - I'm SO Blogging This, $1L on the second floor/no segundo andar
(loved the writing/amei a frase, algo como pe claro que eu vou blogar isso)
Boots/Botas: Axis Mundi Sculpted Boots by Katat0nik, $1
Necklace/Colar:*Red Wrapped Bead Necklace~Shine, $0L @ Bonita's Jewelry hunt

The bracelets i normally wear I couldnt find for free (didnt have much time to look for them either) so Greta made them specially for me^^, but you can find similar ones at her shop: *GaZoV*DeSiGnS*
As pulseiras que eu geralmente uso não consegui achar de graça (tambem não tive muito tempo pra procurar) então a Greta fez essas especialmente pra mim, mas você encontra parecidas na loja dela: *GaZoV*DeSiGnS*

The skin i made specially for this post, on my skin colour and the make up I normally wear^^
A skin eu fiz especialmente pra esse post, com a minha cor de pele e a maquiagem que eu geralmente uso^^

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Related Posts by Categories



0 comments: to “ Happy Birthday!